We zijn ondertussen op de helft van het kamp dus ook op de helft van de feest dagen! H. Appy kwam wat later dan gewoonlijk dus iedereen was al lekker aan het buiten spelen. Er werd wederom gegrabbeld en voor deze dag werd het kerst! Nu is het met kerst zo dat daar natuurlijk een diner bij hoort maar we kunnen niet de hele dag eten. De leiding had een perfecte oplossing gevonden door met de welpen naar het zwembad te gaan!

Toen iedereen omgekleed was, was het tijd voor een duik in het diepe. Het grote golven bad was een van de hoogte punten, net als de glijbaan en de stroom versnelling. Er was nauwelijks tijd voor een broodje en wat drinken want de golven gingen weer aan!

Er was ook een leuke verassing want Akela kwam even gedag zeggen in het zwembad! Iedereen weer omgekleed met rode oogjes in de auto terug naar het clubhuis!

Het was nu dan eindelijk tijd voor het kerstdiner! In een rode tafel loper en sneeuw sterren was de tafel gedekt. Natuurlijk moet je voor kerst wel netjes zijn dus het was eerst tijd om even om te kleden. Met een blousje en bijpassend strikje (voor phaona een jurk) aan nam iedereen plaats aan tafel.  Het eten was klaar: PATATJES! De welpen hebben nog nooit zo netjes patatjes gegeten. Na deze drukke maar vermoeiende dag is iedereen gelijk in slaap gevallen toen hun hoofd de kussens raakte.

Comments are closed.