Tijdens het kamp worden er ontzettend veel foto’s gemaakt van alle kinderen. Deze zijn te vinden op de fotowebsite van Scouting Brigitta. Normaal gesproken moet u inloggen om deze te kunnen bekijken, maar tijdens de zomerkampen is deze pagina even ‘inlogvrij’! Zo zijn opa’s/oma’s/ooms/tantes etc. ook in de gelegenheid om de foto’s te bekijken. Na het kamp wordt deze pagina weer achter een inlog geplaatst.

.

Ziet u op onze fotopagina nou een ontzettend leuke foto die u graag wil bewaren dan mag dat natuurlijk! De foto’s op de fotopagina zijn namelijk gewoon te downloaden. Helaas gaat dit wat traag en maakt het de website wat langzaam. Ook zijn de foto’s op de fotopagina van een lagere kwaliteit dan de originele foto’s. Mocht u alle foto’s willen, of slechts een selectie, kunt u na het kamp een mailtje sturen naar kabouters@scoutingbrigitta.nl. Wij kunnen u dan een selectie foto’s (tot 2 GB) sturen via WeTransfer. Het is ook mogelijk om bij de eerste opkomst van het nieuwe seizoen een usb-stick/harde schijf mee te nemen (met minimaal 10 GB opslagruimte) mocht u de gehele fotocollectie willen hebben. Voor meer vragen over de foto’s of de website kunt u terecht bij Graziella (Hollie).